BOY YOU KNOW YOU TAKE ME HIGH

Hejsan. Jag gick upp vid 11, fixade mig och så..sen råkade jag somna om igen och sov till halv 2.. hehe
Seeeeeen lekte jag  lite med Hannas iphone och tog massvis med bilder (A) Runt fyra så hörde jag av mig
till Moa och jag tog tåget till henne på direkten ;) Vi chilluxade lite i Hallsberg sen åkte vi in till Örebro och
så klart stängde alla affärer vid 4 idag så...jjaa. vi åkte hem lika sabbt igen. Nu är jag hemma hos Moa och
vi ska käka något. sen kommer Robban hit och hämtar mig och vi ska sen vidare till Alex :) Hörs sen! Kram

Postat av: Hanna

Hej! Kika gärna in på min blogg och ställ en fråga i min frågestund som pågår just nu! klicka på länken så kommer du DIREKT till frågestunden! Förlåt om du inte vill ha såna här kommentarer!



http://skyttens.blogg.se/2012/january/nu-kor-vi-en-fraaagestuund-fraga-ppaaa-nu-da.html#comment



kram!

2012-01-05 @ 18:56:21
URL: http://skyttens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback