Q/A

Emma:
jag har alltid undrat om du plattar håret varje dag? eller har du så platt?
A: Jag fönar håret varje dag, sen plattar :P

anonym:
har du bra statiskit nu på blogg.se? :)
A: Inte speciellt.

Sara: hur tror du år 2012 kommer bli? :)
A: super najs!!!

anonym:
Hur länge har du och din pojkvän varit tsm nu?
A: Lite mer än en månad :P

Bråkar ni ibland? isf, hur ofta?
A: Nja, inte speciellt mycket :)

Vilken skola går du på? frisör va?
A: Jag går på JN :P frisöööör ja!

Tycker du att frisörlinjen är bra/roligt?
A: Jag tycker frisörlinjen är super bra!!! Nöjd att jag böt förra året kan jag säga!

Där du fixar ditt hår, hur/vad gör du då?
A: Direkt efter duschen fönar jag håret, sen plattar jag de :) ibland tuperar jag håret.

Vad använder du för smink? vart handlar du de?
A: Typ mascara och puder :P h&m vanligtvis :P

Handlar du ofta kläder? har du mkt pengar, eller ja, hur mycket pengar får du, typ i månaden?
A: Jag handlar ganska ofta kläder :P Jag får mitt studiebidrag och månadspeng av pappa :)

Vad tror du händer efter döden?
A: Jag har ingenaning, död som död liksom.

Skulle du vilja ändra något i ditt liv, isf vad?
A: Hm, börja träna mer :P

Felicia:
Trivs du i skolan?
A: jaa absolut!

Vad hade du tänkt att bli när du får jobb?
A: frisör kanske

Kan inte du göra ett vedioinlägg någogång?
A: Heheheheheh njaaaaa...inte min grej längre :P

Kan inte du ha bloppis ifall du har saker du vill sälja? =)
A: ja, om jag orkar :D heheh

Emma lindberg:
hur vart du och Alexander tms ?
A: Vi träffades genom robban och juuulia :)

vilken favorit affär har du ?
A: Har ingen speciell, bikbok kanske :P

hur mycket pengar lägger du ut på en månad på grejer och hur har du råd med allt fint :)
A: Bra fråga, mitt studiebidrag och kläderna min mamma betalar :P

hur ser din familj ut ?
A: Jag har två familjer :P Mamma, Tomas och 4 syskon.
Pappa, Ann och en syrra!

vilka länder har du varit i ?
A: Grekland, bulgarien, cypern , mallorca..som jag kommer ihåg :P

vilka är dom du brukar umgås med ?
A: Alex och mina babes

har du många läsare har du om dan ?
A: tillräckligt ;)

om du skulle få åka till en ö vad skulle du ta med för saker ( säg 5 saker )
A: Mobil, dator, mobilt internet, COLA och min säng. HAHAH

hur länge har du bloggat ?
A: förlänge

Josefin:
vad är målet med din blogg?
A: Bloggar för det är kul :P Har inget mål med bloggen direkt ;P

Läser du inlägg innan du kommenterar?
A: Ja det brukar jag göra.

vad stör du dig på?
A: ja, för mycket skulle jag tro.

senaste du grät?
A: söndags

Anna:
hur länge har du haft din blogg?
A: Den här bloggen är ganska ny :P hart den i två månader typ :P

vad är din favorit outfit?
A: Har ingen speciell faktiskt :P

har du färgat ditt hår någon gång?
A: Ja, många gånger...cut cut

hur gammal är du, och vilket år på gymnasiet går du?
A: Jag fyller 18 och går första året på gymnasiet.

vad brukar du göra på fritiden?
A: Är med killen, kompisar, dansar typ :P

Niin:
Tänkte fråga hur du får till dina läppar så där? :D asså, dom ser så mjuka och glansiga på bilderna.
Använder du något speciellt? :)
A: jaa, jag använder läppsyl, bara det.

Sandra:
går det bra för dig i skolan?
A: jaa det går bra, förutom matten kanske:P Men det går helt ok

vart brukar du köpa kläder?
A: Bikbok, gina, hm, monki :P

finns det någon du litar upp till 100 % på?
A: Julia, Moa, Lollo och Elina :)

har du hållt på med någon som heter emil?
A: Ja det har jag.

Anonym:
Vad hände egentligen mellan dig och Henke? Förlåt om du inte vill berätta!
A: Ja, tar det kort. När det känns som man bara är vänner så funkar det inte att ha ett förhållande.

Matilda:
vem är din idol? (om du har nån)
A: Självklart elina!

var vill du bo när du blir stor?
A:

nämn en person som du beundrar.
A: bra fråga...elina är ganska chill sådär! Har beundrat henne sen jag var liten.

vad är det bästa med alex?
A: att han är han.

vad är det sämsta med alex?
A: bra på att hålla tiderna kanske ;)

tror du på kärlek vid första ögonkastet?
A: kanske de.

Lollo:
kan inte du lägga upp bilder på dom bästa outfitarna i din garderob? :)
A: Joo, det kan jag göra :P

favorit låt just nu?
A: äcklig och x ;)

var tycker du om mig? :*
A: du är bäst!

Gabriella:
Något/Någon du inte kan leva utan?
A: Hanna såklart...

Någon serie du följer?
A: Jag följer ingen :P heheheh

Favvofilm?
A: Horton!!

nea:
om du skulle beskriva ditt liv med en låt just nu, vilken skulle det vara? :)
A: fest hos mange


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback