låt hela världen se hela ditt vackra leende

Hello mina kära bloggläsare, har eran jul varit bra? :) Själv åkte jag och min familj till pelltorp till min
mormor och har firat jul här med våra släktingar! Först käkade vi massvis med Julmat, sen kikade vi
på kalleanka och sen blev det godisbord ;) Hahahah, a efter det så började vi med julklapparna :)
Fick min kära mooooobil som jag har drömt om :*

Just nu sitter jag och kikar lite på beck med Lisa, dock har jag redan sett
filmen. . .Sitter också och pratar med mitt hjärta som jag saknar super mycket :( Vet inte
riktigt om vi ska slå på en till film efter beck och sen sova. Uppdaterar er i morgon! Kraaaam

Postat av: trogen blogg läsare

vilket fint hår!

2011-12-25 @ 11:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback