Det krävs styrka för att passa in, men det krävs mod för att vara annorlunda



Hejsan, jag och alex vaknade runt 11, bara chiluxade tills pappa kom och hämtade mig.
Jaa.. jag kom nyss ut till landet och ska vara här tills imorrn :) I eftermiddag ska vi fira jul med släkten
från min pappas sida. Nu ska jag och Felle fixa lite med blogg design osv. Har det fint sötnosar! Kram

Det finns alltid lite ärlighet bakom ''jag skojar bara''.
Lite kunskap bakom ''jag vet inte''.
Lite känslor bakom ''jag bryr mig inte''
och lite smärta bakom ''det är lugnt''.
Det finns alltid lite ärlighet bakom ''jag skojar bara''
Lite kunskap bakom ''jag vet inte''
Lite känslor bakom ''jag bryr mig inte''
och lite smärta bakom ''det är lugnt''

Postat av: Julia

tack stumpan min!

men kolla på dig själv!? hur fin som helst! saknar dig med, men vi ses ju imorrn och då jävlar ska vi ha kul! :D <3

2011-12-30 @ 18:58:12
URL: http://jjuliachristinejohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback